Meest gestelde vragen2018-02-11T16:56:26+00:00
Hoe bestel ik als ik de kadobon zelf wil overhandigen?2018-11-09T16:27:48+00:00

In dit geval kun je je eigen gegevens invullen als ontvanger. Deze gegevens worden alleen gebruikt voor de adressering. Op de kadobon komen deze gegevens dus niet. Op de cadeaukaart komt alleen de tekst zoals die is ingevuld bij het veld “persoonlijke tekst”.

Wat is de status van mijn parfum bestelling?2015-04-29T09:48:07+00:00

Hieronder kunt uw status van uw parfum bestelling controleren:

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Wat is de Parfumbon ?2013-09-13T08:56:33+00:00

De Parfumbon is een cadeaubon voorzien van een cadeauboncode en eventueel met een persoonlijke boodschap die per e-mail of post wordt verstuurd. De ontvanger kan een keuze maken uit vele dames- en herengeuren bij een online parfumoutlet.

Welke verzendwijze zijn er ?2016-01-26T19:33:17+00:00

De verzendwijze is per e-mail, per post, rechtstreeks naar de ontvanger of naar uzelf. DeParfumbon kan per e-mail worden uitgeprint en persoonlijk worden overhandigd. Deze kan in een luxe bijpassende (printbare) envelop of luxe giftbox per post worden verstuurd!

Wat is de levertijd ?2015-04-29T09:45:19+00:00

Levertijd van de Parfumbon:
Indien u deze per e-mail of per SMS heeft besteld dan wordt deze direct verstuurd. Bij verzending per post rekent TNT 24 – 48 uur als levertijd binnen Nederland. In principe worden bonnen welke van maandag tot en met vrijdag worden besteld voor 15:00 uur ’s middags, nog diezelfde dag verzonden. In sommige gevallen worden ook later bestelde bonnen nog verzonden en in een enkel geval de dag erna. Houd rekening met een langere verzendtijd rondom (nationale) feestdagen. Je bon(nen) ophalen is niet mogelijk. Je ontvangt een standaard mailtje ter bevestiging van verzending.

Levertijd van de parfum:
Wanneer u voor 15:30 bestelt en de betaling is afgerond, heeft u de parfum binnen 3-7 werkdagen in huis.

Wat zijn de betaalmogelijkheden ?2017-08-23T17:43:48+00:00

De betaalmogelijkheden zijn voor de Parfumbon is Visa/ Mastercard of iDEAL, internetbankieren veilig betalen via uw eigen bank of via vooruitbetaling via bankoverschrijving. U kunt achteraf altijd nog een factuur aanvragen van uw bestelling via onze klantenservice.

Wat is de geldigheidsduur?2013-09-13T09:03:09+00:00

Standaard is de geldigheidsduur van de Parfumbon is één  jaar, zodat u ruimschoots de tijd heeft uw parfumbon in te wisselen.

Welke waarden zijn er mogelijk?2013-09-13T09:06:46+00:00

De waarden van de Parfumbon zijn: € 10, € 15, € 20, € 25, € 30, € 40, € 50, € 75 en € 100.

Wat zijn de verzendkosten?2018-11-28T14:27:29+00:00

Nee, als u een Parfumbon per e-mail verstuurd zijn er geen bijkomende kosten. Alleen voor het verzenden per post gelden meerprijzen. Deze meerprijzen zijn inclusief btw. De verzendkosten zijn gratis. De kosten voor een luxe verpakking bedragen €1,95 p.st.

Ik heb mijn Parfumbon niet ontvangen.2013-09-13T09:09:01+00:00

Heeft u de bon niet ontvangen? Soms kan het even duren voordat u de e-mail met daarin de Parfumbon ontvangt. Controleer ook uw uw spam-filter, het kan dat de e-mail daarin terecht is gekomen. Verander in uw spam-filter het e-mailadres [email protected] in ‘toestaan’. Na het betalen treft u op de bedank-pagina tevens een link met daarin uw Parfumbon zodat u deze eventueel direct kunt uitprinten. Indien u de bon per post heeft besteld neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat als de ontvanger de code van de Parfumbon per ongeluk wist?2013-09-13T09:10:24+00:00

Standaard wordt de Parfumbon ook naar uw eigen e-mailadres verstuurd dus u heeft dan altijd een backup. Bovendien wordt de e-mail verstuurd met daarin uw naam als afzender.

Waar kan ik de Parfumbon inwisselen?2013-09-13T09:12:48+00:00

De Parfumbon is in te wisselen voor vele damesgeuren en herengeuren bij een online parfumoutlet.

Wat houdt de cadeauboncode in?2013-09-13T09:52:43+00:00

Dit is een 12-cijferige code die maar éénmaal wordt verstrekt. Deze code bevat tevens de waarde en de geldigheidsduur van de Parfumbon. Bewaar deze code dus zorgvuldig.

Hoe kan ik een Parfumbon inwisselen?2016-11-23T18:32:43+00:00

Om uw parfumbon in te wisselen maakt u een keuze uit het assortiment van dames- en herengeuren bij onze online parfumoutlet. U kiest u een artikel uit en plaats uw bestelling in het winkelmandje en u klikt vervolgens op ‘bestellen’. Vervolgens vult u uw gegevens in kiest u als betaalmethode ‘kadobon-online’. Vervolgens geeft u uw cadeauboncode in. Hieronder staat een uitgebreide uitleg.

bullet_01 Ga naar de desbetreffende webwinkel met dierenbenodigdheden en kies het gewenste artikel uit. U gaat vervolgens naar de online kassa en daar kiest u voor ‘afrekenen’.

bullet_02 Kies als betaalmethode ‘kadobon-online’ voer vervolgens de 12-cijferige kadoboncode in.

Stap1a

bullet_03 Klik op de knop “Kadobon toevoegen”. U kunt nog een kadoboncode toevoegen of het resterende bedrag bijbetalen via I-deal.

Stap2a

bullet_04 Klik op de knop “Bestelling afronden”.

Stap3a

De webwinkel verwerkt nu je gegevens en stuurt je het artikel toe.

Heeft u vragen of problemen met inwisselen? Kijk bij de veel gestelde vragen.

Moet ik de Parfumbon in één keer besteden?2013-09-13T10:48:02+00:00

Nee, de Parfumbon kan in delen worden besteed. Het restantbedrag blijft actief met dezelfde cadeauboncode. Het minimum restantbedrag is 1 euro en de geldigheidsduur blijft onveranderd.

Hoe weet ik hoeveel tegoed er nog op de Parfumbon staat?2013-09-13T10:49:20+00:00

In de e-mail die u heeft ontvangen staat een link. Als u deze link aanklikt krijgt u uw kadobon in een .pdf bestand te zien. Linksboven zal dan het saldo verschijnen hoeveel tegoed er nog op de parfumbon staat. Of stuur een e-mail naar onze klantenservice.

Mag het bedrag van de bestelling duurder zijn dan de waarde van de Parfumbon?2013-09-13T10:50:12+00:00

Ja, dat kan. De waarde van de kadobon wordt in mindering gebracht op het bedrag van de bestelling. Het resterende bedrag kunt u middels internetbankieren (iDEAL) zelf bijbetalen.

Mijn cadeauboncode wordt niet geaccepteerd.2013-09-13T10:52:23+00:00

Het kan zijn dat de cadeauboncode reeds is ingewisseld of dat de geldigheidsduur is verstreken. Neem contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik zakelijk een bestelling doorgeven?2013-09-13T10:54:59+00:00

Bedrijven en instellingen kunnen vanaf € 100,00 een bestelling plaatsen via het zakelijke bestelformulier.

Hoe gaat een zakelijke betaling in zijn werk?2013-09-13T10:55:58+00:00

U betaalt vooruit middels een factuur die wij u per e-mail naar u toezenden. Het bedrag kunt u voldoen middels bankoverschrijving naar ABN-Amro bankrekeningnummer 43.32.56.133 o.v.v. factuurnummer t.n.v. Stichting Kadobon Online derdengelden te Breda.

Hoe zit dat fiscaal m.b.t. cadeaubonnen?2013-09-13T10:56:48+00:00

Op de Parfumbon is geen BTW van toepassing. Dat geldt ook voor de luxe verpakking. Met ingang van 1 januari 2007 is het bedrag van de geschenkenregeling verhoogd van € 35,- naar € 70,- . Dit houdt in dat u uw werknemers op jaarbasis tot € 70,- onbelast (zijnde niet als loon aangemerkt) kunt schenken. Het eindheffingstarief is verhoogd van 15% naar 20%. De kosten kunnen worden afgetrokken van de vennootschapsbelasting (mits BV).

Kan ik een persoonlijke boodschap meesturen?2013-09-13T10:57:40+00:00

Ja, dat kan! Door een persoonlijke boodschap mee te geven wordt uw Parfumbon nog persoonlijker!

Ik heb een Parfumbon ontvangen maar ik kan de link niet openen.2013-09-13T10:58:41+00:00

Als u de link niet kan openen. Dan kunt in de e-mail die u heeft ontvangen zit een link. Om deze link te kunnen openen heeft u het programma acrobat-reader nodig. Het programma acrobat-reader kunt u gratis downloaden.

Ik heb een klacht, hoe kan ik deze indienen?2013-09-13T10:59:26+00:00

Neem dan contact op met onze klantenservice. Ook voor al uw andere vragen.